Mentionează valoarea morfologica a cuvintelor scrise inclinat din fragmentul :
” Turnul Chindiei a fost construit de către Vlad Țepeș în jurul anului 1460 .

Chindiei = ......
a fost = ....
construit = .....
1460 = .......

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:54:59+02:00
Chindiei= f.s. atribut substantival genitival
A fost= f.s. predicat nominal , verb copulativ
construit= f.s. nume predicativ
1460=ccomplement circumstantial de timp
El a cerut valoarea morfologica, nu f.s
e bine ca ti-ai adus aminte de anul trecut
acum am vazut...probleme?
nu...chiar nici o problema
2014-11-10T18:56:17+02:00
Chindiei-  subst.propriu
a fost= verb auxiliar (diateza pasivă a verbului a  construi)
construit- verb la modul participiu
în jurul= locuțiune prepozițională
1460- numeral cardinal
4 4 4