Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:53:28+02:00
In gradina bunicii mele  a inflorit un minunat trandafir. Cand bunica a vazut dimineata floare stralucind sub soare,s-a simtit inflorita.Eu am avut multa grija de ea,udand-o zilnic si veghind-o. Din bobocei lui au reinflorit anual alti superbi trandafiri.
3 4 3
2014-11-10T18:59:41+02:00
                                                          Floarea
AM SA VA POVESTESC DESRE O FLOARE CARE DIN PACATE PENTRU CA A VENIT TOAMNA S-A VESTEJIT;FLOAREA S-A VESTEJIT  PENTRU CA NU MAI ARE CE TREBUIE CA SA SUPVETUIASCA;ACEASTA FLORICICA ERA UN TRANDAFIR SALBATIC;LUMEA O CREDEA URATA PE ACEASTA FLOARE SI DE ACEEA A TAIAT-O; 
          ATUNCI OAMENII SI-AU DAT SEAM CAT DE IMPORTANTA A FOST ACEA PLANTA PENTRU EI!!! 

1 5 1