Răspunsuri

2014-11-10T18:49:51+02:00
Crizanteme , panselute, trandafiri , garoafe , lalele , muscate, lacrimioare,crini , gladiole , margarete , garofite , flori de nu ma uita , albastrele, ghocei , narcise , dalie , iasomie, viorele, liliac , malin

si iti mai zic :
orhidee , violete ,
brandusa , floarea soarelui
flori de soc ,petunie , musetel , magnolie , gura leului ,papadie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:40:18+02:00
toporasi  panselute, crizanteme, flori de nu ma uit,nufar, albastrele , floare de colt,
dalie , iasomie, viorele, liliac , malin trandafir lalea, brandusa, crin,lacrimioara, margareta,narcisa bujor, anemone,azalee, amaryllis,anthurium (floarea Flamingo), aspidistra (Pana cocoșului)  iris, impatiens (Sporul Casei)  jacobina ,ienupar, cetina de negi

animale: cal pisica,caine, ,vaca,curcan,bibilica,rata,capra,oaie,gaina,gasca,iepure,magar,porc,prepelita,ponei,cocos


2 5 2