Răspunsuri

2014-11-10T18:42:18+02:00
Adica sa spui ce valoare morfologica are.exemplu:substantiv comun,verb,adjectiv
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:44:20+02:00
Analiza morfologica adica sa spui ce parte de vorbire este (ex. : substantiv, verb, adjectiv).
Morfologia este partea gramaticii care studiaza partile de vorbire, deci o analiza morfologica presupune identificarea partii de vorbire si, mai incolo, exista anumite etape pe care trebuie sa le urmaresti in functie de cuvantul care ti sa da spre analizat; de exemplu, la analiza morfologica a unui substantiv, trebuie sa scrii genul, numarul, articularea, la analiza unui verb trebuie sa scrii modul, timpul, conjugarea, la analiza unui adjectiv trebuie sa scrii despre acordul pe care il face cu substantivul pe care il insoteste etc.
4 3 4