Răspunsuri

2014-11-10T18:40:22+02:00
Galbena floare ma incanta mirosind frumos :)) 
nu e bine trb mirare sau intrebare am uitat sa scriu
Ma incinta floarea galbena mirosinf frumos.
aha :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:41:27+02:00
  floarea galbena a  fost pusa intr-un buchet frumos mirosind foaarte bine
si mai vreau una terog cu intrb
acum e bn
asta este cu intrebare si cu mirare
iti dau imediat
vai ce floare frumoasa are niste petale galbene extraordinare mirosind nemaipomenit