Răspunsuri

2014-11-10T18:38:20+02:00
Prieteniea este frumoasa
si tare ingenioasa
trebuie de respectat
si mereu de inventat
Când înşeli pe cel ce crede-n tine,
nu pângăreşti doar dragostea ce-mbie,
ci însuşi legământul ce te ţine
ca-n lanţuri ferecat de prietenie.
ms
nui pentru ce daca ceva intraba
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:40:52+02:00
Prietenia e adevarata comoara
Adevarat tablou de sentimente
Ea niciodata nu o sa moara
Daca cu adevarat traieste.
5 5 5