Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:24:49+02:00
El pribegi din loc in loc .
Sper ca te-am ajutat !
cu placere
mai ma ajuti cu ceva
spune ?
am mai bagat una mai dami si raspundemii si la aia adca stii
dami linkul ca nu o gasesc
2014-11-10T18:26:20+02:00
 (Persoană) care merge din loc în loc fără a avea o țintă sau o treabă precisă.

Boierii s-au pribegit.
mersi mult de tot
nu ai ptr ce, pe cine adaugi pe cel mai bun?
nush
:((