Răspunsuri

2014-11-10T18:22:18+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-10T18:23:08+02:00
In zarea lunii sunt stele frumoase.                                                                        Andreea m-a lasat pustiit.                                                                                   Eu ma-ngan noaptea cand dorm.
Comentariul a fost şters
Multimesc
Comentariul a fost şters
merci si eu
Comentariul a fost şters