Răspunsuri

2014-11-10T18:22:43+02:00
SUZERANITÁTE- Dreptul suzeranului asupra seniorilor vasali. ♦ Dreptul unui stat asupra altui stat care are guvern propriu, dar nu are autonomie completă. poti tu s faci o mica regula ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:26:23+02:00
Suzeranitate otomana - dreptul suzeranului asupra seniorilor vasali; dreptul unui stat asupra altui stat care are guvern propriu, dar nu are autonomie completă.
Succes sper ca ti-am fost de ajutor! ;)
11 4 11