Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:19:19+02:00
Departare= derivare cu sufix
Verde= nu s-a format prin nici un procedeu artistic
Nesfarsita= derivare parasintetica
Dinaintea= derivare parasintetica
mersi
Departare = derivare cu prefixul de (cred)
Nesfarsita = Derivare cu prefixul ne (cred)
Dinaintea = derivare cu prefix (cred)

Apropo , eu nu sunt sigura de raspunsurile astea , verifica daca crezi si tu ca sunt corecte .
mersi
2014-11-10T18:20:49+02:00
Nesfarsit= s-a format de la cuvantul de baza farsit + prefixul ne + sufixul a 
 departari= s-a format de la cuvantul de baza parte + prefixul de + sufixul ri
cuvintele astea sunt derivate cu sufixe si prefixe
1 5 1