Răspunsuri

2014-11-10T18:17:48+02:00
Nu sunt sigura , dar asta ar fi normal ... Zic si eu :))) Topirea e la baza dizolvarii ..Sper ca te-am ajutat .
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:11:45+02:00
C)topire deoarece de ex soda de rufe daca o pui in apa ea se raspandeste in intreaga masa a apei,rezultand un amestec omogen,care se numeste dizolvare

nu am reusit sa-ti explic cam bine,dar sper ca ai inteles!
mersi mult !
Cu placere!