1. Gasiti verbe opuse cu sens celor propuse :
a lega -
a râde -
a creşte -
a tăcea -
a apune -
a sta -
a uita -
a se trezi -
a veni -

2. Care sunt verbele din textul urmator?
,,Impăratul crezu vorbele feciorului şi începu nunta. Toată noaptea s-au gandit la ospăţ. Dimineaţa, sosise şi prinţesa, iar mirele era foarte bucuros. Au petrecut trei nopţi şi trei zile şi v-au invitat si pe voi la ospăţ."

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:09:06+02:00
A legaa - a dezlega
a râdee - a plange
a creştee - a  micsora
a tăceaa - a vorbi
a apunee - a tacea
a staa - a pleca
a uitaa - a-si aminti
a se trezii - a se culca
a venii - a pleca
2)crezu, incepu, s-au gindit, sosire, era, au,petrecut, v-au invitat
2014-11-10T18:11:09+02:00
 1).A lega-a dezlega
rade-plange
a creste - a dezcreste
a tacea- a vorbi
a apune -a rasari
a sta - a merge
a uita - a memora
a se trezi- a se culca
a veni - a pleca
2)Crezu , incepu, s-au gandit , sosise , era , au petrecut , v-au invitat.
1).A lega-a dezlega
rade-plange
a creste - a dezcreste, a se micsora
a tacea- a vorbi, a cuvinta
a apune -a rasari
a sta - a merge
a uita - a memora, asi aduce aminte
a se trezi - a se culca
a veni - a pleca
2)Crezu , incepu, s-au gandit , sosise , era , au petrecut , v-au invitat.
te ajut daca ma ajuti si tu