Răspunsuri

2014-11-10T18:23:14+02:00
Dar cine ti-a spus ca anul 1689 face parte din secolul 16? Tot din secolul 17 face parte si asta!
am pus intrebarea pe brainly ca sa fiu sigura daca face parte din secolul 17 , precum stiam eu..si am primit 2 raspunsuri ca de fapt anul 1689 face parte din sec 16..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T19:59:34+02:00
Este secolul 17, daca depaseste 1600 , nu are nicio importanta ca e 1641 sau 1689 :*
1 5 1