Răspunsuri

2014-11-10T18:10:56+02:00
Unde a plecat mama?
Undele acustice sunt niste purtatori.

Apa curgea lin.
La expozitie au fost expusi cei mai mari lini.(pesti)

Multumesc ☺
Sper sa iti fi fost de ajutor(daca iti place raspunsul un multumesc mai sus pe banda albastra .. ms )
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:16:51+02:00
Unde :
Undele solare sunt puternice .
Noi mergem unde dorim in excursie .
Lin :
Apa curge lin.
Tata a pescuit un lin.
Sper sa-ti fie de folos .