Răspunsuri

2014-11-10T17:52:27+02:00
ORGÓLIU, orgolii, s. n. Părere foarte bună, adesea exagerată și nejustificată, despre sine însuși, despre valoarea și importanța sa socială; îngâmfare, vanitate, suficiență, trufie. – Din it. orgoglio. Cf. fr. orgueil
ia taci si nu injura
el care o intrat numa sa comenteze nu sa raspunda si nici nu te-am injurat
GATA!!!!!!!!!!!!!!!
nea
Da =3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:40:43+02:00