Completati urmatoarele enunturi cu omonimele corespunzatoare :
a) Bunica tese la ....................
Acest .................. a facut multe victime .
b) Fratele meu a castigat o....................... de studii.
Valoarea actiunilor este stabilita de ..........................

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:49:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)razboi
b)bursa
este raspunsul
2014-11-10T17:50:19+02:00
Bunica ţese la război.
Acest război a făcut multe victime.
Fratele meu a câştigat o bursă de studii.
Valoarea acţiunilor este stabilită de bursă