Răspunsuri

2014-03-06T14:20:33+02:00
Egalitatea in drepturi se refera la faptul ca toti oamenii sunt egali in fata legii si au aceleasi drepturi indiferent de rasa,situatie sociala ,indiferent de cata scoala a facut fiecare sau carei religii apartin.toti au aceleasi drepturi si obligatii.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T17:00:06+02:00
Egalitatea politica presupune vot universal si egalitatea in drepturi politice la participarea permanenta si egala a cetatenilor la exercitarea puterii in mod direct si indirect este garantata prin Constitutie.Egalitatea economica pare la prima vedere atractva.Totusi poate pune in pericol anumite libertati:-obtinerea egalitatii economice presupune interventia statului in viata sociala si economica;-in situatii extreme egalitatea economica poate fi obtinuta prin redistribuirea venitului sau prin desfiintarea proprietatilor private
1 5 1