Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:40:50+02:00
Eu deschid subiectul.
Eu deschid gura.
Eu deschid geamul.
El îşi deschide mintea şi gândurile la bine.
Femeia îşi deschide sufletul.

Mama şi-a cumpărat un lanţ nou.
Familia a avut parte de un lanţ de probleme.

2014-11-10T18:11:52+02:00
Eu deschid usa
Eu deschid gura.
Eu deschid geamul.
Profesorul  îşi deschide servieta


Mama şi-a cumpărat un lanţ rosu.
Noi am avut parte de un lanţ de probleme la scoala .