Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:36:51+02:00
Antonime
felurit=identic, omogen
razboi=pace
bucurie=suparare
a porni=a opri

sinonime
razboi=conflict
felurit=variat
bucurie=fericire
a porni=a pleca
2 5 2
2014-11-10T17:39:02+02:00
Sinonime:
felurit-variat,amestecat,divers
razboi-batalie,lupta
bucurie-desfătare, mângâiere, mulţumire, plăcere, satisfacţie
a porni-a incepe,a merge

antonime:
felurit-identic,omogen
razboi-pace
bucurie-tristete,durere,intristare
a porni-a se opri.
1 5 1