Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T09:23:43+02:00
Eu sincer vorbind,am mers cu cineva la un magazin ca sa schimbe o bancnota de 100 de lei.
Bancnota era trasa la xerox,deci nu era decat o hartie,Mie mi-a aratat lucrul acesta.Vanzatoarea s-a lasat pacalita si i l-a schimbat.La inventar,a aparul o diferenta de 100 de lei.Vanzatoarea nu putea sa creada asa ceva.Patronii au dat-o afara si au pus-o sa plateasca diferenta,desi nu era vina ei deloc.
Aceasta poveste este adevarata.
2014-03-06T17:00:29+02:00
De exemplu te-ar putea mustra constiinta cand nu iti inveti ceva pentru scoala sau cand lovesti pe cineva fara nici un motiv
1 5 1