Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:34:21+02:00
Alegere=hotărâre,
a bănui= apresupune
caraghios= amuzant
a cere= a solicita,
ciudat=anormal
a hotărî=aa decide
iad=infern
împrejurare=circumstanţă
a lămuri=a clarifica
zilnic= frecvent
1 5 1
2014-11-10T17:35:01+02:00
Alegere - preferinta
a banui - a presupune
caraghios - amuzant
ciudat - neobisnuit
a hotari - a lua o decizie
imprejurare -mediu inconjurator
a lamuri - a face inteles
zilnic - in fiecare zi
a cere - a ruga
iad - ... (nu zic)