Răspunsuri

2014-11-10T17:32:36+02:00
Aproximarea la 2 cifre dupa virgula: 94.39
aproximarea la o cifra dupa virgula:94.4
aproximarea fara virgula: 94

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:37:48+02:00
Sau :
aproximarea la zeci, prin adaos         94390
aproximarea la sute, prin adaos         94400
aproximarea la mii, prin lipsa             94000
aproximarea la zeci de mii, prin lipsa  90000
1 5 1