Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:26:49+02:00
Pai al-co-ol  o si o sunt in silabe diferite su este hiat

cp
deci hiatul este intalnirea dintre doua silabe aflate in silabe diferite
ex; zme-oai-ca(e si o sunt doua vocla aflate in silabe diferite
ms
dar nu cumva apartine unui triftong? Si din cate stiu nu se ia ca hiat, ci ca triftong (ma refer la exempul pe care l-ai dat tu)
2014-11-10T17:27:13+02:00
Co este hiatul, dar nu are cum, deoarece acel o apartine unui diftong, diftongul oo