(-207):(-3)+2•[(-51):3-2•(-67+39)]=..... Va rog mult sa ma ajutati, e urgent, PS: pe lung, adica nu doar rezultatul, va spun ca rezultatul trebuie sa fie -91, asa este scris in carte la raspunsuri.

2

Răspunsuri

2014-11-10T17:25:36+02:00
208
SPER VS TI-AM FOST DE FOLOS




Nu este corect rezultatul, dar oricum merci caci ai incercat sa ma ajuti :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:28:17+02:00
1)-67 +39 =-28
2) 2 * (-28) = -56
3) -51 :3 =-17
4) -17 - (-56) = -17 +56 =39
5)2*39 = 78
6) - 207 : (-3) =-69
7)-69 + 78 =9 
Altfel nu stiu cum sa rezolv ,poti sa verifici si vei vedea ca-i corect ,poate undeva eu am gresit
Va rog, daca mai calculati cineva si credeti ca e corect, sa- mi trimiteri rezolvarea