Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:20:44+02:00
Pasarea isi flutura aripile in vant.
Aripile avionului sunt albastre.
Scrumul de la tigara a cazut pe covor.
Flacarile au lasat numai scrum in urma
2 5 2
2014-11-10T17:21:27+02:00
1.L-am luat de aripa si l-am dus acasa. (mana)
2.Am vazut un pui de randunica cu aripa rupta. (sensul propriu)
3.Aripa avionului a explodat.

1.L-am facut scrum. (praf)
2.Mama nu suporta scrumul de tigare. (sens propriu,cunoscut)

1 4 1