Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:18:40+02:00
2014-11-10T17:26:35+02:00
Neobisnuit=ciudat iesit din comun, bizar, unic ,aparte ,straniu ,extraordinar              elena a  cantat un cantec  unic.                           ana a facut un desen straniu    poza cu padurea a fost una aparte                  raspunsul dat de ioana a fost bizar        portretul prietenei mele a fost extraordinar            cascadoria facuta de el a fost iesita din comun                      scrisul ei este ciudat
25 4 25
alcatueste propozitii
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters