Răspunsuri

2014-11-10T17:16:42+02:00
Vie : ea e vie . 
        el culege struguri dintr-o vie . 
cer:  eu cer portocale la magazin.
       ma uit spre cer.
mare: el merge la mare
          ce mare e dulapul tau !
capitala: capitala romaniei e bucuresti 
              aici nu stiu al doilea sens 
el a facut o prostie capitala:)) istetule
acela este al doilea sens
De fapt, era decizie capitala
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:17:51+02:00
Eu am o gaina vie. Am mers la vie.
Cer o cana de apa. M-am uitat sus pe cer.
Eu sunt mare. Am fost cu prieteni la mare.
Capitala noastra este Bucuresti. El era capitala taraniilor.
gresit ultimu!
Da ma rog..bine ca esti tu ala desteptu!