Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:19:30+02:00
A+b+c=420500    a= 185424      b=185 424 - 1576 =183848     420500- 185424- 183848=51 228 (c)        51 228 - 1023=50 205 .                      cel mai mic nr de 5 cifre diferite este 1023
si unde este a5-a cifra?
scuze 10234
ma scuzi,te rog mult!
2014-11-10T17:31:36+02:00
Scadem185424-1576=183848al 2 lea nr           adunam primele nr 185424+ 183848=369272    din suma scadem 369272 =51228  cel mai mic  nr=10234        al 3lea nr=51228-10234=40994
                                     
1 1 1