Răspunsuri

2014-11-10T17:09:57+02:00
Omenesc
omul
omenire
omograf
omul nu este derivat ,este doar articulat.Iar omograf se refera la cuvintele care se scriu in acelasi fel,dar se pronunta diferit.Deci omograf nu are nici un fel de legatura cu cuvantul om
omenire , omusor , omulet , omenie , omenesc , omorat ,
Multumesc
ok scuze...altadata voi stii...multumesc!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:13:12+02:00
Om- omulet, omenos, omenesc, oameni , omenire