Intr-o zi s-au adus la librarie 875 cutii cu pixuri,iar a doua zi, 96 de cutii cu pixuri.Stiind ca intr-o cutie sunt 4 pixuri,afla:
a) Cate pixuri s-au adus in total? Rezolva in doua moduri.
b) Cu cate pixuri s-au adus mai putine in a doua zi? Rezolva in doua moduri. Ilustreaza grafic problema.

2

Răspunsuri

2014-11-10T17:12:30+02:00
 1.    4 ( 875+ 96)= 4*971 = 3884
2.     Cate pixuri s-au adus in prima zi? 4*875
       Cate pixuri s-au adus in a doua zi ? 4*96
       Cate pixuri sunt in total
B) 4*875- 4*96=
    sau din nr total de pixuri 3884 scazi nr de pixuri din a doau zi
3884 - 4*96

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:19:45+02:00
1.    4 ( 875+ 96)= 4*971 = 3884
2.     Cate pixuri s-au adus in prima zi? 4*875
       Cate pixuri s-au adus in a doua zi ? 4*96
       Cate pixuri sunt in total
B) 4*875- 4*96=
    sau din nr total de pixuri 3884 scazi nr de pixuri din a doau zi
3884 - 4*96
2 5 2