Diferenta a doua numere naturale edte 13986,iar scazatorul este cuprins intre 423 si429.Care poate fi descazutul?Afla toate variantele



vreu cu tot cu rezultate rezolvare completa varog valoreaza multe puncte dar vreu cu toate variantele

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:12:25+02:00
1.13986+424=14410
2.13986+425=14411
3.13986+426=14412
4.13986+427=14413
5.13986+428=14414

1 5 1
2014-11-10T17:13:01+02:00
A - b = 13986
b = 424
a = 13986 + 424
a = 14410
b = 425
a = 13986 + 425
a = 14411
b = 426
a = 13986 +  426
a  = 14412
b = 427
a = 13986 + 427
a = 14413
b = 428
a = 13986 + 428
a = 14414
daca luam si 423 si 429, vom mai avea inca 2 variante
b = 423
a = 13986 + 423
a = 14409
b = 13986 + 429
b = 14415