Problema: in 3 cosuri sunt 82 de gutui. In primul si al doilea sunt la un loc 63 de gutui.IAR in al doilea si al treilea sunt , in total 64 de gutui . Carte gutui sunt in fiecare cos? Rezolvare in 2 moduri.

2

Răspunsuri

2014-11-10T17:08:39+02:00
82-63=19 gutui in al 3 cos
82-64=18 gutui in 1 cos
82-(19+18)=45 gutui in al 2 cos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:19:12+02:00
A + b + c = 82
a + b = 63
b + c = 64
a = 63 - b
c = 64 - b
63 - b + b + 64 - b = 82
b = 127 - 82
b = 45
a = 63 - 45
a = 18
c = 64 - 45
c = 19
____________________
82 - 63 = 19 in al 3-lea cos
82 - 64 = 18 in al 2-lea cos
82 - (19 + 18) = 45 in primul cos