Alcatuieste propozitii care sa contina urmatoarele cuvinte : dor, mila ( cu sensul de ai fi mila de cineva) , teama si rusine, cu functia sintactica de subiect precedat de predicat exprimat prin verbul a fi.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:59:25+02:00
Dorul este ceva dureros.
Mila mi-a fost vazindu-l chinuidu-se
Teama imi va fi cind voi vedea lucrarea de evaluare in fata
Rusine ii era cind a facut o boacana
bravo! ti-ai editat raspunsul. asa da!! :)
am scris dupa cum mi-ai explicat
inca ai pretentii
ti-am dat cel mai bun. am apreciat ca ai raspuns. ce mai vrei?
scuza-ma nu am inteles deodata
2014-11-10T16:59:32+02:00
Lui ii este dor de cineva . 
La mare am intalnit un om cu mila . 
Ei  ii e teama de Dumnezeu .
Sa-i fie rusine lui Tudorel 
imi pui ca sunt cel mai bun ?
imi pare rau, dar nu pot sa iti dau ce mai bun pt ca nu ai scris ce am vrut.. dar mersi oricum