conditia:alcatuieste ecuatiile reactilor ce urmeaza...
esti la gimnaziu sau la liceu pentru ca sunt lucruri diferite
liceu
aici cu compusi hodrogenati ai nemetalelor am de a face
asa da!

Răspunsuri

2014-03-05T23:17:28+02:00
M(masa relativa) indice CH4= A(nr.atomic de masa) indice C(este 12)+ 4 ori A indice H(este 1)=12+4=16
M indice H2O=2 ori A indice H(este 1) + A indice O(este 16)=2+16=18
deci CH4+H2O=16+18=34

si faci tot asa pana la al 4-lea exercitiu. numerele atomice de masa le gasesti la sfarsitul cartii de chimie.cauti simbolul si de duci cu privirea in dreptul numarului atomic A si-l copii.
daca este de exemplu H2=2 ori A indice H  Daca este SO4= A indice S + 4 ori A indice O
mai departe de la ex. 4 chiar nu stiu :D
aaaa.ba nu. la toate faci identic
scuze. CEL MAI BUN RASPUNS ????? :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T23:37:23+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
CH4+H20=CO+3H2 se obtine gaz de apă
NH3+H20=NH4(+)+(-)OH
HCl+H2O⇔H3O(+)+Cl(-)
NH4OH⇔NH4(+)+(-)OH
H2S⇔2H(+)+S(-2)
HCl⇔H(+)+Cl(-)
ceea ce este pus in paranteza este sarcina ionului si o scrii ca putere
sunt reactii de ionizare banuiesc ca la clasa 9(exceptie prima)
2 5 2