Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:59:06+02:00
Ele sunt sufixele formate prin derivare cu sufixe arugmentative care denumesc obiecte mai mari decat obiectul denumit in cuvantul de baza.
ex: catel + suf. aug.  "-andru" = catelandru
cele mai uzuale sufixe augumentative sunt -an, -andru, -oi, -oaie
ex de cuvinte derivate augumentative : bogatan, puiandru, cutitoi, casoaie.
1 5 1
2014-11-10T17:11:40+02:00
Prin adăugarea sufixelor augmentative ,obiectele se măresc, se amplifică.

ex. casă - căsoaie - căsoi 
      băiat - băietan -băiețoi