Răspunsuri

2014-03-05T22:52:25+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Putina-putintica
casa-casoaie

21 4 21
Cel mai bun raspuns si un multumesc??? :D :))))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T22:53:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Puțintică / puțintel; căsoi / căsoaie.
17 4 17