Răspunsuri

2014-11-10T16:57:57+02:00
18 ani cred pentru ca 50-32=18 ani
cand mama va implini 44 ani va avea 44-24=20 ani

cin mama va implini 44 suma virstelor va fi 44+50+20=114
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:02:37+02:00
50-32=18 ani (Andrei )
Daca mama are 24 ani la nasterea lui Andrei ...
24+18=42(ani are mama la 18 ani ai lui Andrei)
50-42=8 (dif.de varsta intre parinti)
Cand mama are 44 ani ...
44+8=52(are tata)
18+2=20(are Andrei)
44+52+20=116

4 5 4