Răspunsuri

2014-11-10T16:50:11+02:00
Timpul trecut , trecut , trecut .....                      persoana a treia , persoana a 3-a ,persoana a 3-a                                             numarul singular , numarul singular , nr singular 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:52:35+02:00
A fost-modul indicativ,timp perfect compus,persoana a III-a,numarul singular
ai gandi-modul conditional-optativ,timp perfect simplu,persoana a II-a,numarul singular
inchina-modul indicativ,timp imperfect,persoana a III-a,numarul singular