Completează spațiile libere cu termeni potriviti pentru a obține comparații:
A) soarele rotund ca........
B) ca o prințesă a florilor.......
C) iarba ca.......
D) fluturii precum...
E) lacrimile Maicii Domnului....
F) apărători ai munților.....

2

Răspunsuri

2014-11-10T16:52:09+02:00
A)...o bila de foc B) C)smaraldul D)fulgi de nea E) F)
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T17:13:39+02:00
A) soare rotund ca o minge de foc                                                                        ca o printesa a florilor de gheata                      C) iarba ca smaraldul                     d) fluturii precum stelele cazatoare      e) lacrimile maicii Domnului precum cristalul( sau argintul)                f)aparatori ai muntilor  precum paznicii belsugului
6 4 6