Salut..Am nevoie de ajutor in mai putin de 10 minute..
Trebuie sa gasesc cite o expresie echivalenta pentru Fiecare din cele ce urmeaza:a cauta nod in papura,a avea carte,de toata mina,a fi cu musca pe caciula,a strimba din nas,terchea-berchea,a fi numai ochi si urechi,a da ortul popii.
Va rog mult ajutati-ma...

2

Răspunsuri

2014-11-10T16:49:16+02:00
Sinonima sau cu aceste cuvinte?

ca de esemplu A face din tintar armasar-a exagera.....Cu coada intre vine-rusinat
cauta nod in papura-nenormal,a avea carte,de toata mina-priceput,a fi cu musca pe caciula-invinovatit,a strimba din nas-mahnit,terchea-berchea-de nimica,a fi numai ochi si urechi-atent,a da ortul popii-a muri.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:54:36+02:00
A cauta nod în papură = a căuta greseli. A avea carte = a fii inteligent. A fi cu musca pe căciulă = a fii vinovat. A strâmba din nas = a ii displacea. A fi numai ochi şi urechi = a fii atent A da ortul popii = a muri.