Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-12-01T08:17:01+02:00
ABCD trapez, ABIICD si AB>CD
AB=18 cm
CD=10 cm
--------------------------------------------------
l.m=?
segm. dintre diagonale= ?
--------------------------------------------------
l.m= \frac{B(baza~mare)+b(baza~mica)}{2} = \frac{AB+CD}{2}= \frac{18+10}{2}=14~cm \\ 
segm.= \frac{B(baza~mare)-b(baza~mica)}{2} = \frac{AB-CD}{2}= \frac{18-10}{2}=4~cm
4 4 4
2014-12-01T14:45:01+02:00
Linia mijlocie a unui trapez este egala cu (b+B) 
                                                                2  
Segmntul de pe linia mijlocie (care uneste mijloacele diagonalelor ale trapezului) este egala cu semidiferenta bazelor (B-b)
                                                        2
 l.m.= (18+10) :2=28:2=14 cm
segm.=18-10 = 4 cm
              2
2 2 2