Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:37:36+02:00
Boa (venind de la sarpele boa) si nu prea mai sunt,mai des gasesti grupul de cuvinte oa la inceput sau mijloc de cuvant.

Inchipuiti-va ca sunteti parintele ioan si ii povestiti tatalui lui nica intamplarea de la scoala . ce persoana veti folosi ? cine va fi naratorul? ajutatima va rog
cred ca persoana a III a si naratorul vei fi tu
ma ajuti sa fac comp te roggg
2014-11-10T16:42:07+02:00