Răspunsuri

2014-11-10T16:33:53+02:00
S-ar supăra dacă ai pleca fără să o anunți.
Am mâncat multe dulciuri. S-ar putea să mă simt rău din cauza asta.
Crezi că s-ar mulțumi doar cu locul doi la concurs?
Pisoii sar prin toată curtea.
Îmi place să sar coarda când merg la iarbă verde.
Nu vreau să sar peste aceste capitole. Sunt foarte importante pentru examenul final.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:34:48+02:00
Eu sar peste un ochi de apa.
S-ar* : Copilul s-ar juca,dara le teme.