Buna ma puteti ajuta sa traduc aceasta compunere:When the Christmas comes I'm busy,very busy,but I love it.I make decorations for this beautiful holiday.I'm gonna go to the village and help my grand parents and my great-grand parents.After this I would like to go to the mountain and learn how to skate . I think this are my plans for this holiday ,but I'm not sure about this.And I forgot to tell you that I will wait for Santa with cookies and warm milk.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:38:03+02:00
Can craciunul vine, sunt ocupat,foarte ocupat,dar il iubesc.Eu fac decoratiuni pentru aceasta sarbatoare frumoasa.Vreau sa merg in sat si sa imi ajut bunicii si stra-bunicii.Dupa asta,mi-ar placea sa merg la munte si sa invat cum sa ma dau cu skateboard-ul.Cred ca astea sunt planurile mele pentru aceasta sarbatoare,dar nu sunt sigur de asta.Si am uitat sa iti spun ca il voi astepta pe Mos Craciun cu biscuiti si lapte cald.
2014-11-10T16:38:47+02:00
Cand craciunul vine sunt ocupat, foarte ocupat dar imi place. eu fac decoratii pentru aceasta minunata sarbbatoare. ma voi duce in sat sami ajut bunicii si strabunicii. dupa aceea ma duc pe munte si invat cum sa patinez. ma gandesc ca acestea sunt planurile mele pt aceasta sarbatoare, dar nu is sigur despre asta.si eu am uitat de klapte si biscuiti pt mos craciun