Buna vreau si eu propoziti cu cuvintele:colosal,orizont,vestit,glorie
Model:
colosal-........colosal.........
orizont-.........orizont.........
vestit-.........vestit.........
glorie-.........glorie........

2
Daca nu puteti dupa model puneti cum puteti

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-05T22:14:51+02:00
Un trasnet colosal m-a speriat.
Fiecare om are un orizont.
Norocul adus de trifoiul cu 4 foi este vestit.
Alexandru Ioan Cuza a adus o mare glorie Romaniei.
2 5 2
2014-03-05T22:17:25+02:00
Calul colosal sedea pe deal
Albastrul orizont se zarea.
Voievodul vestit era calare pe cal
Era glorie deplina