Răspunsuri

2014-11-10T16:24:30+02:00
A+b+c=8289
a+b=4001
b+c=5099
a+2b+c=5099+4001=9100
efectuam scaderea = 9100-8289=811
b=811
a=4001-811=3190
c=5099-811=4288
proba: 4288+3190+811=8289

Nu înțeleg :/ Adică știu cât e a și c , apoiîl aflu pe b și trebuie să fac 3190+b+4288=8289 și nu înțeleg cum rezolv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:31:23+02:00
1.Care este al III nr? 8289-4001= 4288 2.Care este primul numar? 8289-5099=3190 3.Care este al II lea nr? 4001-3190=811 proba I+II+III= 3190+811+4288=8289
1 5 1