Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-05T22:17:32+02:00
Sonata reprezintă o compoziție muzicală executată la un instrument sau la un grup restrâns de instrumente .
Exemple :
Ludwig van Beethoven 
⇒Sonata pentru pian nr. 8 op. 13 "Patetica"
Wolfgang Amadeus Mozart ⇒Sonata pentru vioară și pian nr. 5 op. 24 "Primăvara"
1 5 1
2014-03-05T23:19:33+02:00
Bucată muzicală pentru unul sau două instrumente, alcătuită din trei sau patru părți, deosebite între ele ca structură..