Răspunsuri

2014-11-10T16:19:39+02:00
  A  andrei are 2 clementine si 5 portocale . impreuna sunt de 3 ori mai putine decat a lui raul .. cate fructe are raul ?? 
 B     marian are 6 creioane si de 3 ori mai multe pixuri .. la fel si bogdan .. cate pixuri au cei doi impreuna ??
Mai ai mult lilisor
uitate mai bine la a doua
la fel si bogdan adica 6x3?
la prima mai putine dar ionela are +
la ce mai am mult Ioana?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:22:57+02:00
A) Pe o creanga sunt 2 mere rosii si 5 galbene. Cate mere sunt pe 3 crengi?  (2+5)x3=7x3=21  b)  Maria are 6 cutii a cate 3 creioane rosii si 6 cutii a cate 4 creione albastre? Cate creioane are Maria? (6x3)+(6x4)=18+24=42 creioane
pai B este problema cu Maria
ai vazut o?
iti mai scriu odata?
Maria are 6 cutii a cate 3 creioane rosii si 6 cutii a cate 4 creioane albastre.Cate creioane are Maria? (6x3)+(6x4)=18+24=42 creioane
ok