Răspunsuri

2014-11-10T17:04:14+02:00
Negotul , olaritul, navigatia, mesteugurile, agricultura
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T18:31:08+02:00
- in functie de zona geografica unde traiau regasim mai multe ocupatii:
- femeile in genereal se ocupau de munca casnica, agricultura, tesaturi, dansuri,
- barbatii: in agricultura, pescuit, comert, minerit, razboi, prelucrarea pietrei si a fierului etc.