Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-10T16:23:48+02:00
Penruca acolo e /deșert! Sper ca marchexi raspunsul ca cel mai bun pleaseee
Mersii mul de tot puscacristina!! :* :)))
Cu placere.Uite si la celalte intrebari,poate ma poti ajuta !
Care intrebarii?
1 de ce in america de nord izotermele lunilor ianuarie si iulie deseori nu au o dispunere latitudinala si aproape meridionala ?
2.de ce riurile americii de nord au un potential mare de energie si pot fi folosite in constructia hidrocentralelor?
2014-11-10T16:39:13+02:00